2012/05/18

Heeeeeeeej

Tagit paus från datorn och bloggen sen jag kom hem. Men nu hade jag lite tid över!

Är på ragunda och har varit här sen i onsdagskväll. Har hunnit haft en hel kväll med Johanna igår, jätte mysigt. Massa tv-tittande, godis och tjejsnack. Sånt som behövs ibland, va jättelänge sen jag träffade henne... I förrgår var vi ute på hammarn med Jon å dom, hängde fett som vanligt typ. Hehe.

Igårmorse kom Linnéa hit, tycker det är så roligt när hon är hemma. För de blir ju mycket att Oscar är ute i Garaget på dagarna, då kan jag hänga med henne nu ist oftast :) Fast idag har vi varit väldigt produktiva, kört massvis med ved och skurat altanen. Varit med Oscar när han grejat å sånt. Känns himla skönt att man har hunnit med så mycket och klockan är bara 14 nu.

Idag ska vi grilla, kommer bli hur gott som helst typ. Är mega hungrig redan nu, så måste ta å göra mig en macka eller nå.. Linnéa kom ju som sagt igår, med mina födelsedagspresenter! Massa fina kläder, tänkte ta kort på allt snart när jag har skrivit klart det här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar