2012/05/07

dööör va snyggt

Hej, har blivit ett uppehåll över helgen, men så blir det ibland.
När jag vaknade imorse hade jag jätte ont i magen så kände att de va en sån dag att spendera hemma istället.

Älskling är på skolan, förhoppningsvis så får han (vi, haha Oscar brukar faktiskt säga VÅRAN bil <3) tillbaka bilen så vi inte känner oss lika lost längre haha.
Har suttit och kollat på skor sen jag vaknade typ. Dör. Vad. Mycket. Snyggt. Det. Finns. Måste.. Ha..

vill verkligen ha dom. älskar färgen.. 459 :-

Älskar dom här också. Dom kommer vara så perfekt för sommaren. Givetvis är dom fejk, skulle aldrig ha råd med äkta. Eller jo, men då skulle de inte vara så mycket av lönen som finns kvar efter jag jobba förra helgen, haha. 
Dessa kostar 529:-

Om jag skulle köpa båda, skulle de bli 1047 :- (inkl. frakt)  Vilket är ett helt studiebidrag (barnbidrag i mitt fall) Men jag känner typ lite, att de är fan värt det. Dom vita har jag bestämt att jag ska ha. Men måste ju få lönen innan jag kan beställa dom, men ändå. Synd att de tar så lång tid å få dom. De tog typ två veckor stod de, högst alltså. Men med min otur så tar de väl ett år eller två...
Ska prata lite med mamma osv, å Oscar. Han liksom tar hand om mig. Om han säger: De är bara dumt å beställa dom, de räcker med ett par. Så kommer han troligtvis ha rätt och jag kommer beställa båda, men ångra mig. Men om han säger, ja du gör som du vill, dina pengar osvosv. Kommer jag älska båda skorna och använda dom med hela mitt hjärta. Åh, varför är man inte rik för....... :( ? 

Längtar till Linnéa kommer, hon den knäppisen (och snällisen självklart) har beställt massa kläder till mig. I korgen låg det, två shorts, tröjor, klänning och en byxdress + lite annat smått å gott. Hoppas verkligen att allt är så bra som jag vill att det ska vara. Fatta att hon GER mig allt. Hon ser det som en födelsedags present. Säger hon iallafall, tänk om hon när hon kommer hem ba; hit med pengarna!! då blir det lite jobbigt om jag har köpt två par skor.. Kanske ska skita i dom ändå. Haha.. 
Nä men hon är iallafall världens snällaste. Funderar på vad fan ja ska ge henne när HON fyller år. Åh va svårt. Hon har ju typ allt redan.. Tur de är ett tag kvar, hehe.  

Men kolla, tänkt va fint dom turkosa skorna kommer vara till mina vita shorts som jag har beställt med Linnéa. OCH MITT TURKOSA SKÄRP JAG HAR KÖPT. Allt det här kommer sluta med att jag måste köpa skorna. Ser värsta outfiten framför mig.. 

Ska byta datorn och göra collage med kläder nu. ja de är precis vad jag ska göra. 
Hejdå. Hörs snart istället
































1 kommentar:

  1. Haha Fanny din knäppis! Klart du måste få ut mest möjligt av mina rabatter, fan ingen annan än jag och du vill ju ha kläder från H&M! ;) Dumt att liksom slösa bort de på Henrik Och Oscar när dom typ ba, o tack jag älskar helvita t-thisrt för jag använder bara de från H&M.. Angående min födelsedag så önskar jag mig att jag kommer in på polishögskolan! ;D Annars en hund! ;) En sööööt! :D Suss og klem fra Lenny!

    SvaraRadera