2012/05/20

Dålig på att bloggaaaa...

Har jag ju varit i helgen. Men har umgåtts med underbara vänner och världens finaste pojkvän och hans familj. Plus min egna :) Har varit ett jättebra "mini-lov"! Har planerat en del om resan, njutit även fast det varit ful-väder osv.

Igår var jag hemma mest hela förmiddagen, jag olle och otto satte upp studsmattan, vilket jobb. Haha, sen hoppade vi studsmatta också, hello träningsvärk. Kom på alldeles nyss att de måste vara därför jag ha haft så ont i kroppen idag, haha.


knäppisarna! man märker hur glada dom blir när jag kommer hem, det är så roligt!
Olle har blivit jätte duktig i skolan också, satt och kollade när han gjorde en matteläxa, vart så stolt i hjärtat!! :)

Idag så har jag och Oscar gjort absolut ingenting. Glott framför Tvn och kollat en del resor.
For till pappa på jobbet hans en sväng innan vi for vidare till Sundsvall.
Har hunnit packar upp all packning och kollat på alla mina nya fina kläder.
Linne rensade sin garderob (tiotusen resväskor i detta fall, haha) Och gav mig en heeeeldel kan jag ju säga. Kommer inte behöva köpa kläder på hur länge som helst. Vilket är himla bra! Fast seriöst, så finns det ingen mera plats i garderoben. Varenda hörn är de saker i. Måste rensa, fast jag gjorde ju fan nyss de. Det är så många tröjor som jag typ tänker att Näeeee den kommer jag vilja använda nångång ju! Också tar den bara massa onödig plats.

Jaja, nu babblar jag mest som vanligt, haha.
Ska borsta gaddarna och sätta på mig en sovtröja, är så himla frusen av mig nu. Antingen fryser jag eller svettas som en gris. Känns nästan som jag har feber. Fast de kan jag ju inte ha, hehe.

Godnatt alla fina där ute!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar