2012/05/28

Some nights I stay up

Hej. Är hemma efter en kompletteringsdag i skolan. Vi gör ingenting annat. Har iallafall knopat ihop en uppgift som skulle bli klar idag, så de känns skönt. En sak mindre! Ska leta reda på mitt idrottshäfte så ska jag fixa en idrottsuppgift och sen är jag klar för idag. Om jag inte tvingar mig själv att göra lite matte. Men de är bara de att jag måste ha hjälp av Gunilla, så kan inte göra så mycket hemma..

Gick inte på idrotten, gjorde illa ryggen i helgen när jag hoppade studsmatta, sen dess är ryggen skitjobbig, var bättre på dagen igår, men imorse när jag vaknade var den lite stel, känns inte som det bästa är att styrketräna när jag redan har ont.

Bättre bilder på dagens outfit. 



 jeansshorts - gina (fått av Linnéa)
virkat linne - fått av Linnéa
stickad väst - secondhand
converse

Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Hålla mig ifrån att somna ska jag iallafall!
Är ingen disk, ingen tvättid, inget speciellt å städa och behöver inte laga någon mat eftersom att jag åt lunch på skolan innan jag gick hem! 

Alltså har jag ingenaning om vad jag ska göra, eftersom de sysslor ovan är vad jag brukar roa mig med, haha. Men tror jag ska börja packa liiiite iallafall till Kreta. Måste liksom tänka över vad jag ska ha med mig, hehe. Vill ju gärna inte glömma något. Åh gud vad jag längtar!! Är så glad att de inte typ är 2 månader kvar, utan bara 10 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Veckan kommer gå väldigt fort å helgen åker vi till mamma och sen är de liksom jätte nära!

Jaja,
puss hejdo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar