2012/05/21

I can do it, just do it

Har precis gjort klart allt i Svenskan. Eller de hade jag ju förra veckan också, men har nu under två lektioner kompletterat en gammal uppgift så jag kanske ska få ett bättre betyg. Hoppashoppas!!
Har även nu suttit och skrive upp en lista på vad jag m å s t e göra tills senast nästa fredag. Om nästan två veckor. Inte ens de. Det är 10 dagar. Helt sjuuukt. Fast det ser ut att vara ganska mycket för er kanske, men de enda som jag känner press över är matten, idrotten och den där tidningen. Måste få inspiration från någonstans!! Men jag vet att jag kan klara det. Bara jag gör det jag skrivit att jag ska göra den här veckan.

Julia ska med mig hem efter skolan så ska vi filma till våran propaganda film + att vi ska göra uppgiften till, men har sett frågorna och dom såg inte så extremt svåra ut, är mest bara att komma igång!
Kände att jag helt plötsligt vart lite skolpepp nu, hoppas det håller i sig. Vill verkligen kunna åka iväg utomlands och känna lugnet och inte behöva oroa mig över att faaan jag hann inte klart med matten, osv.. Ni fattar. Nu ska ni få se vad jag ska knopa ihop på 10 dagar!

Kvar att göra i skolan!
Fixa i veckan:
-Matte uppgifterna som ska lämnas in, även beta av en komplettering. Faktorisering och Geometri. (Se SchoolSoft)
-Propaganda uppgiften, film + dokument. MÅSTE GÖRAS!!
-Foto uppgiften, klistra in i mallen och skicka till Niklas

Nästa vecka:
-Idrottsuppgift, träningsschema + utvärdering vad som händer i kroppen när man styrketränar.
-Tidningen, handla om kläder och outfits + tips (på lektionen och fritiden)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar